Pages

Tuesday, August 17, 2010

Gian btui....!!!

Jari dgn kaki nih dh xbleh tahan dh nih......dh lama xlayan.....aarrrrrggghhhhh.........!!!


bila laaa bleh msuk studio blik nih.....haduiiiihh.....!!
rndu tui aku time nih.....klu jamming tu ilang la problem skit then dpt main lagu2 yg dh lma nk main....
main music nih skadar hobby aku sja bukan nk serius2 sngt....klu serius dh lma aku bwt band dh....
silap2 dh jdik rock star skunk nih....hahahhaa(perasan tui).....dh la nih xbleh nk p jamming kat studio kna la aku men guitar kapok yg aku bli msa form 1 dlu utk ilang kan gian neh......hehhee....tp aku pon ada la gak berangan2 dpt join GIG (perform scara kecik2 jer)...aku pnah dpt chance tu msa aku stdy kt kulim dlu....bdk class aku ada bwt band...tp xda bassist.....dorg ajak la join band tu(nma band tu HURLY BURLY...klu xcya bleh p tgk kt myspace aku tuu)....tp aku tolak sbb tkut aku xleh bg 100% kt stdy...maka terlepas lah peluang tuu.....skunk dorg pon dh dpt join bnyak gig.....klu free aku p jgak ar tgk dorg perform....bg moral support....!!




Nie laa gig yg last aku p....pas tu smpai skunk neh aku x p dah....!!

No comments:

Post a Comment